Nebitno kojega ste spola, da li ste početnik /rekreativac ili pak sportaš postoje osnovni koraci i faze koje svi moraju proći. Programiranja će imati varijacije ali proces i filozofija uvijek ostaju isti.
Za sve koji želite postati NAŠI članovi, moraju proći BASIC grupu u trajanju od 8 tjedana (24 treninga).

BASIC PROGRAM 

Više manje svi početnici imaju problema sa izvedbom osnovnih obrazaca pokreta. Različite disfunkcije, deficiti, narušena koordinacija, nedovoljna snaga uzrok su tome. 
U Basic grupi svi naši početnici UČE kako pravilno izvesti pokret, na koji način aktivirati određene mišiće kroz bodyweight ili uz različite rekvizite girje, bučice, šipke, medicinke...
Intenzitet u BASIC nije velik da nebi došlo do neželjenih posljedica. U ovoj fazi kroz 8 tjedana cilj nam je da potaknemo živčani sustav kroz veliki broj ponavljanja da nauči ispravan slijed pokreta te da naš klijent kroz pravilnu izvedbu osjete kako pravilno aktivirati određene mišiće koji su uključeni pri izvedbi istoga. Ovaj razvoj traži puno vremena, truda. Kao rezultat Basic programa obuke, svakodnevno kretanje će postati ugodnije i skladnije, mobilnost povećana, a treninzi učinkovitiji. Pravilnom progresijom dovest ćemo vas u zavidnu razinu tjelesne pripremljenosti. Jednostavno, naš program pomoći će vam da se bolje krećete i postanetezdraviji nego što ste bili ikada.
SVI NAŠI POČETNICI MORAJU ZADOVOLJITI SLJEDEĆE KRITERIJE DA BI PREŠLI U NAPREDNI LEVEL - ATHLETIC ADVANCED GROUP:
KORAK 1.Klijent mora pokazati zadovoljavajuću razinu mobilnosti, fleksibilnosti, core stabilnosti te mogućnost da izvodi osnovne pokrete opterećen vlastitom težinom i i da postigne zadovoljavajući početni nivo kondicije.
KORAK 2.Klijent mora pokazati zadovoljavajuću razinu tehnike izvođenja osnovnih vježbi koristeći široki raspon opreme koja uključuje GIRJE, BUČICE , TRAKE I slični rekviziti.
KORAK 3.Klijent mora izgraditi snagu kroz naše osnovne vježbe kao što su GOBLET / FRONT SQ, SPLIT SQUAT, RFESS (Bugarski čučanj)SKLEK (progresije)BENCH PRESS(potisak sa klupe), DEADLIFT(mrtvo vučenje), CHIN UP(zgibovi). PRESS (potisci sa šipkom , bučicama i girjom) te pokazati zadovoljavajuću razinu kondicijske sposobnosti kroz TRČANJA, VESLANJA NA ERGOMETRU , ASSAULT BIKE, SLED GURANJA ...
Neki od pokreta koje ćete naučiti u 8 tjedana:Vlastito tijelo - Sklekovi, Zgibovi, Čučnjevi, Iskoraci...Šipka-Squat (Front Squat, Back Squat,), Deadlift, Pressovi (Strict Press) KettleBell (Deadlift-Swing- Clean- Lunge-Goblet Squat -Turkish Get up), Med Ball Trow, Plyometrics (Skipping,  Jumps, Hops and Bounds).
Prijave na recepciji FITNESS CENTRA JOKER i na broj mobitela 0993243587*PROGRAM SE ODVIJA U MALIM GRUPAMA ne VIŠE OD 12 POLAZNIKA KOJE DOPUŠTAJU PERSONALIZACIJU I BOLJI UČINAK PROGRAMA* SVAKO 2 MJESECA STARTA NOVA BASIC GRUPA
"SmartFit"  FUNCTIONAL STRENGTH TRAINING
  • 32349613_422397601566254_6352247817511108608_n
  • 32293808_422397561566258_2867056550306906112_n-1
  • 32506423_422397861566228_9129369990317735936_n
  • img_20180529_144105_726
  • apartmani_-201700335
  • 32266478_422398124899535_2380526898443714560_n
  • dsc_2178
  • untitled-247-of-380
  • _20180526_123907
  • apartmani_-201700007
  • apartmani_-201700055
  • apartmani_-201700079
  • apartmani_-201700171
  • apartmani_-201700359
  • apartmani_-201700382
  • apartmani_-201700544-2
  • img_0385
  • untitled-67-of-364
  • untitled-105-of-912
  • untitled-107-of-912
  • untitled-125-of-356
  • untitled-133-of-356
  • untitled-234-of-356
  • untitled-238-of-356
  • _20170507_153608
32349613_422397601566254_6352247817511108608_n32293808_422397561566258_2867056550306906112_n-132506423_422397861566228_9129369990317735936_nimg_20180529_144105_726apartmani_-20170033532266478_422398124899535_2380526898443714560_ndsc_2178untitled-247-of-380_20180526_123907apartmani_-201700007apartmani_-201700055apartmani_-201700079apartmani_-201700171apartmani_-201700359apartmani_-201700382apartmani_-201700544-2img_0385untitled-67-of-364untitled-105-of-912untitled-107-of-912untitled-125-of-356untitled-133-of-356untitled-234-of-356untitled-238-of-356_20170507_153608